Kraftmat.no

Chiabowl med Friske Fruktbiter

Proppet med vitaminer, sunne fettsyrer og en herlig smakskombinasjon.

Last ned vår GRATIS guide, og start din reisen mot en slankere, sterkere og friskere kropp!

Ingredienser

  • 1 dl chiafrø
  • 1 desiliter kokosmelk (juster mengden etter ønsket konsistens)
  • 1 dl gresk yoghurt
  • 1/2 ts vaniljeekstrakt
  • 1 ts lønnesirup
  • 2-3 ss spirulinapulver
  • En klype jordbær i biter
  • Blåbær
  • Mango i biter
  • Valnøttkjerner

Slik gjør du

  1. Bland chiafrø, spirulinapulver, vaniljeekstrakt, lønnesirup og kokosmelk i en krukke med lokk.
  2. Rør godt sammen slik at alle ingrediensene er jevnt fordelt. Sett krukken i kjøleskapet over natten.
  3. Neste morgen, hell den ferdige chiapuddingen i en bolle og fyll halvparten av bollen.
  4. Topp den andre halvparten av bollen med gresk yoghurt.
  5. Legg deretter jordbær, mango, blåbær og valnøttkjerner på topp

Last ned vår GRATIS guide, og start din reisen mot en slankere, sterkere og friskere kropp!

Spis deg ned i vekt og til mer energi

Last ned vår GRATIS guide, og start din reise mot en slankere, sterkere og friskere kropp!