Kraftmat.no

Chiapudding med Nøtter & Friske Bær

Med en blanding av nøtter og friske bær, er denne fullpakket med vitaminer, mineraler og sunne fettsyrer som gir deg en energiboost som varer hele dagen.

Last ned vår GRATIS guide, og start din reisen mot en slankere, sterkere og friskere kropp!

Ingredienser

  • 8 ss chiafrø
  • 250 ml vann
  • Hakkede mandler
  • Hakkede cashewnøtter
  • Friske bringebær
  • Friske blåbær

Slik gjør du

  1. Bland chiafrøene med vannet i en bolle, og la det stå og bløtlegge seg over natten i kjøleskapet.
  2. Når chiafrøene har dannet en puddingaktig konsistens, er de klare til bruk.
  3. Start med å fordele chiapuddingen i bunnen av glassene.
  4. Legg deretter et lag med hakkede mandler og cashewnøtter over puddingen.
  5. Fortsett med et nytt lag av chiapudding.
  6. Topp det hele med et siste lag av nøtter.
  7. Pynt på toppen med friske bringebær og blåbær.
  8. For en ekstra touch, kan du blande noen chiafrø med knuste jordbær for å få en frisk rød farge i midten av glasset.

Last ned vår GRATIS guide, og start din reisen mot en slankere, sterkere og friskere kropp!

Spis deg ned i vekt og til mer energi

Last ned vår GRATIS guide, og start din reise mot en slankere, sterkere og friskere kropp!