Kraftmat.no

Ertepasta med Blomkålris

Denne oppskriften utforsker den spennende verdenen av ertepasta, som er glutenfri og overraskende velsmakende. Kombinert med et utvalg av grønnsaker og blomkålris, gir dette en sunn og delikat middagsrett.

Last ned vår GRATIS guide, og start din reisen mot en slankere, sterkere og friskere kropp!

Ingredienser

  • Ertepasta
  • Brekkbønner
  • Gulrøtter
  • Bønner
  • Tomat
  • Løk
  • Rødløk
  • Purre
  • Blomkål
  • Gurkemeie (pulver)

Slik gjør du

  1. Kok ertepastaen som anvist på pakken.
  2. Mens pastaen koker, skjær grønnsakene i ønskede biter.
  3. Fres grønnsakene i en stekepanne i noen minutter.
  4. Riv blomkålen på et rivjern til den får ris-lignende konsistens.
  5. Bland gurkemeiepulveret i blomkålrisen.
  6. Legg først gurkemeierisen på tallerkenen, deretter grønnsakene blandet med ertepastaen.
  7. Server og nyt denne sunne og enkle middagen!

Last ned vår GRATIS guide, og start din reisen mot en slankere, sterkere og friskere kropp!

Spis deg ned i vekt og til mer energi

Last ned vår GRATIS guide, og start din reise mot en slankere, sterkere og friskere kropp!