Mer overskudd Friskere fordøyelse Bedre fokus Ned i vekt med kraftmat

Kokosyoghurt

Jeg kan fint innrømme at jeg er ikke alltid like glad i mat som smaker for mye kokos, og når jeg har kjøpt ferdig kokos yoghurt så har det ikke vært så stor suksess. Men jeg må innrømme at jeg nå er kokosyoghurt frelst! Og jeg er ikke flau for å si det en gang. Super godt og lett å lage. Det tar dog 2-4 dager på benken, men med litt planlegging så er ikke det noe problem.

Spis deg ned i vekt og til mer energi med vår kostholdsplan.

Porsjoner: 6

Ingredienser:

  • 2 bokser kokosmelk – jeg bruker bare den tykke delen
  • 2 ts probotika eller innholdet i 2 kaplser med melkesyretabeletter
  • 1 ts vaniljepulver

Slik gjør du:

Steg 1 – Rør sammen alt sammen å ha i et rent glass.

Steg 2 – Ta over et kjøkkenhåndkle og fest med et strikk. La den stå på kjøkkenbenken i 2-4 dager. Det kommer an på hvor tykk du vil ha den, og hvor syrlig smak du liker.

Tips – Vaniljepulveret tar vekk litt av den syrlige smaken, så føl deg litt frem.

Del oppskriften

Lik oss på facebook