Kraftmat.no

Lavkarbo Chiapudding med Spirulinayoghurt, Nøtter og Bær

Start dagen med en deilig og lavkarbovennlig frokost med denne chiapuddingen, toppet med spirulinayoghurt, nøtter og friske bær. Ikke bare er den rik på smak, men den er også snill mot magen og gir deg en sunn start på dagen.

Last ned vår GRATIS guide, og start din reisen mot en slankere, sterkere og friskere kropp!

Ingredienser

  • 1 dl chiafrø
  • 1/2 dl vann
  • 2 dl gresk yoghurt
  • Valnøtter og pecannøtter (hakket)
  • Friske blåbær, bringebær og moreller
  • Smeltet usøtet sjokolade

Slik gjør du

  1. Bløtlegg chiafrø i vann over natten.
  2. Bland spirulinapulver med gresk yoghurt for å lage spirulinayoghurt.
  3. Fordel den bløtlagte chiapuddingen i bunnen av to glass.
  4. Topp med den ferdige spirulinayoghurten.
  5. Dryss over hakket valnøtter og pecannøtter.
  6. Pynt med friske bær etter ønske.
  7. Avslutt med en liten klatt smeltet usøtet sjokolade på toppen

Last ned vår GRATIS guide, og start din reisen mot en slankere, sterkere og friskere kropp!

Spis deg ned i vekt og til mer energi

Last ned vår GRATIS guide, og start din reise mot en slankere, sterkere og friskere kropp!