Mer overskudd Friskere fordøyelse Bedre fokus Ned i vekt med kraftmat

Protein tallerken med avokado i grønne omgivelser

Her har vi en super næringsbombe av en frokost som kroppen ville smile for….De sunne fettsyrer fra avokado og olivenolje, proteiner fra egg og ikke minst vitaminer, mineraler, fiber, kalium og en hel rekke andre viktige næringsstoffer som vi daglig trenger.

Spis deg ned i vekt og til mer energi med vår kostholdsplan.

Porsjoner: 2

Ingredienser:

  • 2-3 egg
  • Agurk
  • Spinat
  • Grønnkål
  • Salt
  • Pepper
  • 1/2 avokado
  • 1 ss olivenolje

Slik gjør du:

Steg 1 – Start med å steke eggene.

Steg 2 – Agurk rives på langs i rivjern ( Slik at lengdene blir lange og jevne)

Steg 3 – Avokado skjæres i slicer.

Steg 4 – Grønnkål og spinat skylles lett av i en sil.

Steg 5 – Da er det bare å hive seg over tallerken å legge det opp slik du ønsker det. ha over ett dryss salt, pepper og avslutt med noen dråper olivenolje.

Del oppskriften

Lik oss på facebook