Kraftmat.no

Protein tallerken med pastinakk & reddik

Enkel lunsj som samtidig er næringsrik, full av vitaminer og sunne fettsyrer som kroppen blir glad for…og du spinner lenge på.

Last ned vår GRATIS guide, og start din reisen mot en slankere, sterkere og friskere kropp!

Ingredienser

  • 1-2 kokte egg
  • Agurk
  • Pastinakk
  • tomater
  • 1 reddik
  • Avokado
  • Revet ost
  • Spinat
  • Ruccola blader
  • 1-2 ss olivenolje
  • Krydder etter ønske

Slik gjør du

Steg 1 – Start med å koke opp eggene.

Steg 2 – Ha spinat, rukkola, avokado, reddik og slicede tomater på tallerken.

Steg 3 – Pastinakk og agurk har jeg skjært opp i strimler

Steg 4 – Hell så litt olivenolje over spinat og ruccola bladene.

Steg 5 – Ha så på revet ost og ønsket krydder.

Last ned vår GRATIS guide, og start din reisen mot en slankere, sterkere og friskere kropp!

Spis deg ned i vekt og til mer energi

Last ned vår GRATIS guide, og start din reise mot en slankere, sterkere og friskere kropp!